ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΑΟΥΝΑΣ (SAUNA)

Η σάουνα (sauna) είναι μια παραδοσιακή μεθοδολογία των βόρειων κυρίως λαών με πολλές θεραπευτικές ιδιότητες. Χρησιμοποιήθηκε για ευεξία, τόνωση, ίαση και πρόληψη. Σήμερα είναι ευρύτερα γνωστή στον κόσμο με πολλές παραλλαγές της,

Μοιράσου το!
ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ και ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ στην αποκατάσταση του κάτω άκρου

ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ και ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ στην αποκατάσταση του κάτω άκρου   Ασκήσεις Ανοικτής Κινητικής Αλυσίδας (ΑΚΑ) κάτω άκρου: Συμπεριλαμβάνονται ασκήσεις όπου το πόδι (του ασκούμενου άκρου) δε βρίσκεται σε

Μοιράσου το!
ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΗΛΗ ΜΕΣΟΣΠΟΝΑΥΛΙΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΟΣΦΥΙΚΗΣ ΜΟΙΡΑΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΗΛΗ ΜΕΣΟΣΠΟΝΑΥΛΙΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΟΣΦΥΙΚΗΣ ΜΟΙΡΑΣ   ΤΡΑΥΜΑ Μην τοποθετείτε ζεστά επιθέματα ή κρέμες και αποφύγετε να βραχεί το τραύμα μέχρι να αφαιρεθούν τα ράμματα.

Μοιράσου το!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ         ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΧΙΑΣΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΜΟΣΧΕΥΜΑΤΑ (ΗΜΙΤΕΝΟΝΤΩΔΗ ΚΑΙ ΙΣΧΝΟΥ ΣΕ ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΔΕΣΜΗ)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΧΙΑΣΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΜΟΣΧΕΥΜΑΤΑ (ΗΜΙΤΕΝΟΝΤΩΔΗ ΚΑΙ ΙΣΧΝΟΥ ΣΕ ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΔΕΣΜΗ) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΘΛΗΤΩΝ         CPM ΓΟΝΑΤΟΣ 1η – 2η  ΕΒΔΟΜΑΔΑ Έχοντας τεντωμένο το γόνατο

Μοιράσου το!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΡΡΑΦΗΣ ΥΠΕΡΑΚΑΝΘΙΟΥ

  1η-3η Εβδομάδα Ο νάρθηκας ακινητοποίησης ώμου παραμείνει. Έλεγχος οιδήματος και φλεγμονής, αντιμετωπίζουμε με παγοθεραπεία και παυσίπονα. Ενεργητική κινητοποίηση άκρας χειρός, αγκώνα και ήπιες εκκρεμοειδείς κινήσεις. Υποβοηθούμενες παθητικές κινήσεις με

Μοιράσου το!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΡΗΞΕΙΣ ΚΑΜΠΤΗΡΩΝ ΚΑΡΠΟΥ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΩΝ

Μετά το χειρουργείο τοποθετείται ο νάρθηκας παλαμιαία με γωνίες: Καρπός – ουδέτερη θέση -10° (έκταση) ΜΟΡ = 70° (κάμψη) ΙΡ = 0°   Από την 1η μετεγχειρητική ημέρα για 4 εβδομάδες

Μοιράσου το!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΡΗΞΕΙΣ ΕΚΤΕΙΝΟΝΤΩΝ ΚΑΡΠΟΥ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΩΝ

Μετά το χειρουργείο τοποθετείται ο νάρθηκας παλαμιαία με γωνίες: Καρπός 30° έκταση ΜCΡ 20° κάμψη ΙΡ 0° ουδέτερη θέση ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι κινήσεις μέσα στο νάρθηκα   Από την 1η μετεγχειρητική

Μοιράσου το!
Το νερό, απαραίτητο στοιχείο ενέργειας

Είστε από εκείνους που μόλις ξυπνάτε πίνετε ένα ποτήρι νερό ή μήπως πίνετε πρώτα τον καφέ σας, τρώτε πρωινό και όταν το θυμηθείτε πίνετε και λίγο νερό. Δείτε τι κάνετε

Μοιράσου το!
Επιλογή μαξιλαριού για ιδανικό ύπνο

Ένας βασικός παράγοντας για ιδανικό ύπνο είναι η σωστή στάση του σώματος. Η σπονδυλική στήλη και ιδιαίτερα η αυχενική μοίρα, πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένη. Το σωστό μαξιλάρι βοηθάει στην ευθυγράμμιση

Μοιράσου το!
Ασκήσεις Ποδοκνημικών

1η Άσκηση – θέση όρθια Έχοντας τις φτέρνες σταθερές, στρίβουμε τα πόδια προς τα μέσα, έτσι ώστε τα δάκτυλα των ποδιών να ακουμπήσουν. Έχοντας τις φτέρνες σταθερές, στρίβουμε τα πόδια

Μοιράσου το!
Πρόγραμμα Μετεγχειριτικής Αποκατάστασης Πρόσθιου Χιαστού Συνδέσμου

1η έως 2η Εβδομάδα Γράφουμε με το μεγάλο δάκτυλο του ποδιού τα γράμματα της αλφαβήτου. 5 φορές την ημέρα (το πόδι ακουμπά στο κρεβάτι). Προσπάθεια για κλείσιμο του γόνατος (κάμψη)

Μοιράσου το!
Πρόγραμμα Μετεγχειριτικής Αποκατάστασης Οπίσθιου Χιαστού Συνδέσμου

1η έως 2η Εβδομάδα Γράφουμε με το μεγάλο δάκτυλο του ποδιού τα γράμματα της αλφαβήτου. 5 φορές την ημέρα (το πόδι ακουμπά στο κρεβάτι). Προσπάθεια για κλείσιμο του γόνατος (κάμψη)

Μοιράσου το!
Ασκήσεις για το Γόνατο

Από ύπτια θέση (ανάσκελα) : 1η Άσκηση Λυγίστε το γόνατο και τραβήξτε το με τα χέρια σας δυνατά προς το στήθος. Μετρήστε αργά μέχρι το 5 και επαναφέρατε το πόδι

Μοιράσου το!
Ασκήσεις για την Μέση

1η άσκηση ύπτια θέση (ανάσκελα) Λυγίζουμε τα δύο γόνατα και τα τραβάμε με τα χέρια δυνατά προς το στήθος. Μετράμε αργά μέχρι το 5 και επαναφέρουμε τα πόδια στην αρχική

Μοιράσου το!
Πρόγραμμα Ασκήσεων Πάρεσης Προσωπικού Νεύρου

Φυσήξτε κερί ή χαρτί σε μακρινή απόσταση. Μασήστε καραμέλα ή τσίχλα από την πάσχουσα πλευρά ­Κάντε κινήσεις με στυλό ή τσιγάρο στο στόμα. ­Σε ποτήρι με νερό, με ένα καλαμάκι

Μοιράσου το!
Ασκήσεις για τους Ώμους

1η άσκηση θέση όρθια Τοποθετούμε τα χέρια πίσω από τον αυχένα και πλέκουμε τα δάκτυλα μεταξύ τους. Διατηρώντας αυτή τη στάση, κλείνουμε τους αγκώνες μπροστά και μένουμε για 3 δευτερόλεπτα.

Μοιράσου το!
Ασκήσεις για τον Αυχένα

1η άσκηση θέση καθιστή ή όρθια Έχοντας σταθερούς τους ώμους, κατεβάζουμε το κεφάλι προς τα κάτω, έτσι ώστε το πηγούνι να ακουμπήσει στο στέρνο. Μένουμε σ΄αυτή τη στάση για 3

Μοιράσου το!
Ποιος είναι ο σωστός τρόπος ανύψωσης βάρους;

Πρέπει να χρησιμοποιούνται τα πόδια και τα χέρια και όχι η πλάτη για την ανύψωση των φορτίων. Ρίξτε τους ώμους προς τα πίσω, μη λυγίστε τη μέση σας, λυγίστε τα

Μοιράσου το!
Πώς χρησιμοποιούμε τη σάουνα (sauna);

Πρέπει να χρησιμοποιείτε για 1-2 φορές εβδομαδιαία, αλλά όχι παραπάνω. Ξεκινήστε με σύντομο χλιαρό ντους (μπορείτε να μην βρέξτε το κεφάλι). Σκουπιστείτε καλά το σώμα σας. Μπαίνοντας στη σάουνα καθίστε στο κάτω επίπεδο μέχρι να προσαρμοσθείτε στο

Μοιράσου το!
Συμβουλές για εφαρμογή ψυχρού – θερμού σε πόνους άκρων

Όσο πιο δυνατός (ή οξύς) είναι ο πόνος, τόσο πιο ψυχρές πρέπει να είναι οι εφαρμογές. Όσο πιο ήπιος, τόσο πιο θερμές εφαρμογές. Όσο είμαστε χρονικά πιο κοντά στην έναρξη

Μοιράσου το!
Πόνος στο πέλμα (πτεριναία άκανθα – πελματιαία απονευρωσίτιδα)

Περπατούμε με μεγάλα βήματα και ίσως λίγο πιο γρήγορα απ΄ότι πριν. Κατ΄αυτόν τον τρόπο καταπονείται λιγότερο το πέλμα. Κατά τη βάδιση προσπαθούμε να ανασηκώνουμε την πτέρνα (στην αλλαγή ποδιού). Έτσι

Μοιράσου το!
Πόνος σε καθιστική εργασία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Σ΄ έναν ιδανικό εργονομικό εργασιακό χώρο -Επιλέγουμε ανατομική κινητή καρέκλα, με προσκέφαλο κατά προτίμηση. -Ρυθμίζουμε το ύψος της καρέκλας για να έχουμε άνετη στάση στο

Μοιράσου το!
Χρήσιμες συμβουλές για την πρόληψη του πόνου της μέσης

Αποφύγετε να μείνετε στην ίδια στάση για μεγάλο χρονικό διάστημα όπως π.χ. στην οδήγηση. Αποφύγετε τις απότομες κινήσεις, όπως το σκύψιμο, στροφή ή τέντωμα για να πιάσετε κάτι. Οπωσδήποτε να

Μοιράσου το!
Αναγνώριση και πρόληψη εγγεφαλικού επεισοδίου

Νευρολογικές μελέτες αναφέρουν πως αν ένα εγκεφαλικό επεισόδιο αντιμετωπισθεί με νοσηλεία εντός 3 ωρών, τότε μπορεί να έχει τις λιγότερες δυνατές συνέπειες στην υγεία μας. Αντιλαμβανόμαστε έτσι λοιπόν, πόσο σημαντική

Μοιράσου το!